August 16, 2012

Trial 7/8 ----> 6/9


7/8 dah start trial . Semua pelajar spm dan pmr pon sibuk lah baca buku . Tak terkecuali aku . Tapi aku baca sikit ja , tdoq ja lebih .

RA O11 A004 . Depannnya aku duduk , memang tak best sgt sebab kat situ agak panas dan tak kena kipas . Tapi aku msih bersyukur sebab ada tempat nak jawab exam kan ? ,

Bm - aku silap tajuk , maybe . Aku pilih cerpen buat karangan yg 350 tuh . So , kepada sesiapa nak amik exam bm nnti, tolonglah jgn ambik cerpen sebab cikgu aku kata susah nak dapat markah . Ambik lah , karangan fakta @ cerita . Pandai-pandai lah reka ayat . Bm aku target A- ja . Aku tau aku bukan pndai sngt pon . Petengahan pon dapat B+ .

Bi- Okay ja , tapi masih tak puas hati lagi sebab aku target A , tapi cara aku menjawab tu mcm nak dapat B kebawah ja . Tapi harap2 lah okay2 saja . Sebelum ni aku dapat B ja . Takpa , I'm sure spm betul nnt dapat A .

Sej - Teramat susah . Kertas 1 agak ok la , tak lah susah lah . Cool ja :) Mai Kertas 2 , bukak2 soalan dah taktau nak buat dah . esei tu susah amat- amat . Bab 8&9 mmg aku tak faham apa lah . Dengan cikgu baru ni , tak ajaq apa langsong . Haish , feedup lah . Petengahan aku dapat B. Tapi aku stil target A :)


Pi - Kertas 1 tak boleh sngat . Banyak jawapan aku buat salah . Aku tak baca buku langsong . Aku pulun dok baca kimia . Malam exam Pi , aku study kimia . Lepas sahur baru stdy agama . Jadi kelam-kabut pon ada . LAst2 , pi jawap jala. Pi aku dapat A- masa pertengahan . Lepas ni taktau lah mcm mana . Kertas 2 ok :D *kenyih


Kmia - Hohhhhh , CANNOT GO betul lah ! Aku dah stdy tak sngga . Mcm ni dia balas kat aku ? Geram , smpai hati dia buat mcm tu . Hemm , jemmmm . Kertas 1,2,3 semua susah :/ . Kertas 2 mcm tak belajaq langsong tajuk2 tu . Kertas 3 boleh tahan lahh .


K lepas raya semua killer subject . Addmath , math , fizik , akaun dengan bio . Wish me goodluck :) Addmath tlong lah berbaik - baikkan dengan aku .



* kawan aku pulun stdy kimia , aku ambik gmbar senyap2 . HAHA

* lakonan semata mata , bukan baca buku pon . tunduk ja .




Chemistry ohh


*eheee , waini n eja comel kan ?



FYI : gmbar di atas tak edit pon sebab kamera tu dah memang mcm tu la .

# ni masa bukak puasa ni :) Terik matahari , ghaha



No comments:

Post a Comment

AWESOME FOLLOWERS