December 1, 2012

Birthday Adik



Birthday adik aku yg ke 12. hah , dah boleh buat IC ni . hewhew .
Aku ada buat kan kek kat dia .


Sebelum tu pegy Cmart , beli barang dekat atas cmart tu , beli punya beli (include hadiah) tak sedar pun bila ditambah2 tu bapa ringgit . Lepastu takpe lah . Pi bayar tengok , rupanya RM75.60 . Wah , gamat ni . Mahal gila .
Haha , naseb baik adik aku (izzati) ada bawak bnyak duet . heee , untunglah .
Lega sikit aku ni .


Balik rumah , tengok2 bintang2 yg kek tu takdak . Rush pulak pi Simpang 4 beli benda tu . Dah balik rumah , solat Maghrib dulu . lepastu mulalah mengomel kek tu .





Hah , ini yg aku buat . Walaupun herot2 , aku buat sedap tau . Sebab aku bawak 2 potong dekat Haiza dengan Fiza . Haiza cakap sedap ==' (bangga) . Fiza tak makan lgi , dia simpan dalam peti ais . Hewhew .


HAPPY BIRTHDAY :)

AWESOME FOLLOWERS